برتری تیم و آزارنکا / رقابت مدودوف و ربلوف در یک چهارم



به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های تنیس آزاد آمریکا، دومینیک تیم و دنیل مدودوف در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفان شان پیروز شدند.

مدودوف در ۳ ست پیاپی با امتیازهای ۶-۴، ۶-۱، ۶-۰ مقابل تیافوئه پیروز شد و گام به یک چهارم گذاشت. آندری ربلوف هم ۳ بر یک از سد متئو برتینی گذشت و راهی یک چهارم شد. ربلوف و مدودوف در این مرحله مقابل هم قرار می گیرند.

در دیگر مسابقه این مرحله، دومینیک تیم ۳ بر صفر اوگر آلیاسیم را شکست داد. تیم با امتیازهای ۷-۶، ۶-۱، ۶-۱ پیروز شد.

در بخش زنان، شب گذشته سرنا ویلیامز با غلبه بر ماریا ساکاری راهی یک چهارم شد. بامداد امروز هم ویکتوریا آزارنکا ۲ بر یک و با امتیازهای ۵-۷، ۶-۱، ۶-۴ پیروز شد. وی در یک چهارم مقابل مرتنز قرار می گیرد. مرتنز با برتری ۲ بر صفر مقابل سوفیا کنین راهی یک چهارم شده بود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برتری تیم و آزارنکا#@! رقابت مدودوف و ربلوف در یک چهارم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.