یاسمن اصغری قهرمان رقابت های تنیس با ویلچر بانوان کشور شد - تسنیم



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در دیدار پایانی این مسابقات یاسمن اصغری و مائده کشوری در زمین های تنیس آکادمی بابک به مصاف هم رفتند که در پایان یاسمن اصغری با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در پایان این مسابقات یاسمن اصغری اول شد، مائده کشوری بر سکوی دوم ایستاد و فتانه پورات و ندا فقیهی رتبه های بعدی را از آن خود کردند.

داوری این مسابقات بر عهده الیا بهاور و سرداوری مسابقات به سینا ناظمی واگذار شده بود.

در مراسم پایانی این مسابقات داود عزیزی رئیس فدراسیون و فریده اشرف گنجویی نایب رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «یاسمن اصغری قهرمان رقابت های تنیس با ویلچر بانوان کشور شد - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.