شبکه جداسازی آب شرب از آب خام مشهد تا سال۱۴۰۰ تکمیل می شود



محمد حاجیان شهری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: شورای پنجم برای سال۹۸ رقم زیادی را برای پروژه جداسازی شبکه آبیاری فضای سبز شهری درنظر گرفت و طبق برنامه، این شبکه باید تا پایان کار این شورا به پایان برسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد بیان کرد: برای انجام پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در سال۹۸، به صورت نقدی و غیرنقدی بیش از ۱۲۹میلیارد تومان است.

حاجیان شهری گفت: با این اعتبار، رینگ اصلی لوله گذاری شبکه جداسازی آب شرب از آب خام تکمیل می شود و امیدواریم با اعتباراتی که در سال آینده نیز برای این پروژه درنظر گرفته می شود، زیرساخت های شبکه جداسازی تکمیل شود.

وی ادامه داد: تعداد تصفیه خانه ها در مشهد باید به ۱۵ عدد برسد. به زودی لایحه ۱۳تصفیه خانه دیگر به شورای اسلامی شهر ارسال و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/ش
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شبکه جداسازی آب شرب از آب خام مشهد تا سال۱۴۰۰ تکمیل می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.