اپلیکیشن یک بانک اسرائیلی هک شد



به گزارش مشرق، منابع عبری زبان، امروز (شنبه)، گزارش دادند که اپلیکیشن بانک صهیونیستی «پوعلیم» هک شده است.

پایگاه خبری «فلسطین الان» به نقل از کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هکرها پس از نفوذ به اپلیکیشن مذکور ده ها هزار شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به سرقت برده اند.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی بسیاری از مشترکان بانک، امروز، خبر دادند که پس از بررسی حساب خود، متوجه شده اند که حسابشان خالی شده است.

بانک پوعلیم چند ماه پیش و پس از عادی سازی رسمی روابط امارات با رژیم صهیونیستی با بانک «الامارات دبی الوطنی» قرارداد همکاری امضاء کرده بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع خبری طی ماه های گذشته از چند حمله سایبری به شرکت های مهمی در اراضی اشغالی خبر داده بودند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت»، سی ام شهریور ماه، خبر داد که یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داده بود که هکرها با نفوذ به سامانه های شرکت ارتباطی «Voicenter» سیستم ارتباطات یکی از بزرگترین شرکت های صهیونیستی را فلج کرده اند.

شرکت ارتباطی Voicenter یکی از شرکت های پیشگام در فلسطین اشغالی است که به شرکت های فعال در حوزه بازرگانی خدمات ارائه می کند. از جمله شرکت هایی که از Voicenter خدمات دریافت می کنند، می توان به شرکت رایانه ای آمریکایی-صهیونیستی «چک پوینت» و شرکت ارتباطی «پارتنر» (سابقا با عنوان اورنج شناخته می شد)، شرکت «اکسفون» ارائه دهند خدمات تلفن همراه بین المللی و خدمات اینترنتی، «سیمیلار وب» ارائه دهند خدمات آنالیز وب، شرکت «جیت» ارائه دهنده خدمات حمل ونقل اشاره کرد.

منابع صهیونیستی حدود دو هفته پیش این گزارش نیز خبر داده بودند که گروهی از هکرها پس از نفوذ به دانشگاه صهیونیستی «بارایلان»، اطلاعات مربوط به اساتید و دانشجویان این دانشگاه را که عده ای از آن ها مأموران اطلاعاتی و امنیتی بوده اند، به سرقت برده اند.

دو روز پیش از این حمله نیز منابع صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «Sangkancil» به نهادهای رژیم صهیونیستی و درز اطلاعات حدود هفت میلیون صهیونیست خبر داده بودند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اپلیکیشن یک بانک اسرائیلی هک شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.