نازنین زینب مولایی دانش آموز ارومیه در حمله هوایی به شهادت رسید
به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صمیمی در پیامی با تسلیت شهادت دانش آموز ارومیه ای اظهار کرد: ملت داغدار ایران، خانواده های ارجمند فرهنگیان، معلمان فداکار و دانش آموزان عزیز!امروز نه تنها اشک در چشمان ما، که فریادی از جنس آتش و انتقام در دل هایمان شعله ور است. خبر پرواز فرشته معصوممان شهادت دختر عزیزمان، نازنین زینب ملایی، ستاره درخشان آموزش و پرورش این استان، در حمله ددمنشانه و وحشیانه دشمنان کوردل، کمرمان را شکست و قلبمان را به تلی از خاکستر تبدیل کرد. او که هنوز در آغوش گرم خانواده و مدرسه، طعم شیرین کودکی را می چشید، هدف ناجوانمردانه ترین جنایت قرار گرفت.
این پیام می افزاید، «نازنین زینب» دختر کوچک من، دختر کوچک شما، دختر کوچک ایران بود. او نماد پاکی، معصومیت و آینده ای بود که دشمنان قسم خورده ملت، تاب دیدن درخشش آنان را نداشتند. این حمله، نه فقط بر پیکر یک دانش آموز بی گناه، که بر پیکر انسانیت، بر آرمان های پاک و بر امیدهای فردای این سرزمین فرود آمد. سکوت در برابر این جنایت، خیانت به خون این فرشتگان معصوم است.
در ادامه آمده است، ما، خانواده بزرگ آموزش و پرورش، امروز داغدارترین پدران و مادران این سرزمینیم. هر فرهنگی، هر معلم، هر دانش آموز، امروز در غم نازنین زینب، فرزند خود را از دست داده است. و این داغ، داغی نیست که با زمان التیام یابد، بلکه آتشی است که تا انتقام نگیریم، خاموش نخواهد شد.
صمیمی در ادامه آورده است، دشمنان جنایتکار بدانند: با ریختن خون پاک «نازنین زینب» و کودکان ما آتش خشم ما را شعله ورتر کرده اند. ما هرگز این جنایت را فراموش نخواهیم کرد و با تمام توان، فریاد انتقام مظلومانه او را سر خواهیم داد. صبر زینبی که ما از مکتب آن بانوی بزرگ آموخته ایم، نه از سر ضعف، بلکه از سر صلابت و ایستادگی در برابر ظلم است. ما با اتکا به این صبر و با اتحاد ملی، چون کوهی استوار در برابر این دشمنان تا پیروزی ایستاده ایم.
از خداوند قادر متعال، برای نازنین زینب عزیز، در این لحظات سخت، علو درجات و هم نشینی با خانم زینب را طلب می کنم و به خانواده صبور و شجاع او، و به تمامی همکارانم که امروز در سوگ نشسته اند، تسلیت عرض می کنم. بدانید که این غم، غم مشترک ما و فریاد انتقام ما، فریاد مشترکمان است.
این پیام می افزاید، «نازنین زینب» دختر کوچک من، دختر کوچک شما، دختر کوچک ایران بود. او نماد پاکی، معصومیت و آینده ای بود که دشمنان قسم خورده ملت، تاب دیدن درخشش آنان را نداشتند. این حمله، نه فقط بر پیکر یک دانش آموز بی گناه، که بر پیکر انسانیت، بر آرمان های پاک و بر امیدهای فردای این سرزمین فرود آمد. سکوت در برابر این جنایت، خیانت به خون این فرشتگان معصوم است.
در ادامه آمده است، ما، خانواده بزرگ آموزش و پرورش، امروز داغدارترین پدران و مادران این سرزمینیم. هر فرهنگی، هر معلم، هر دانش آموز، امروز در غم نازنین زینب، فرزند خود را از دست داده است. و این داغ، داغی نیست که با زمان التیام یابد، بلکه آتشی است که تا انتقام نگیریم، خاموش نخواهد شد.
صمیمی در ادامه آورده است، دشمنان جنایتکار بدانند: با ریختن خون پاک «نازنین زینب» و کودکان ما آتش خشم ما را شعله ورتر کرده اند. ما هرگز این جنایت را فراموش نخواهیم کرد و با تمام توان، فریاد انتقام مظلومانه او را سر خواهیم داد. صبر زینبی که ما از مکتب آن بانوی بزرگ آموخته ایم، نه از سر ضعف، بلکه از سر صلابت و ایستادگی در برابر ظلم است. ما با اتکا به این صبر و با اتحاد ملی، چون کوهی استوار در برابر این دشمنان تا پیروزی ایستاده ایم.
از خداوند قادر متعال، برای نازنین زینب عزیز، در این لحظات سخت، علو درجات و هم نشینی با خانم زینب را طلب می کنم و به خانواده صبور و شجاع او، و به تمامی همکارانم که امروز در سوگ نشسته اند، تسلیت عرض می کنم. بدانید که این غم، غم مشترک ما و فریاد انتقام ما، فریاد مشترکمان است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نازنین زینب مولایی دانش آموز ارومیه در حمله هوایی به شهادت رسید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.