ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به بیماری کویید ۱۹ مبتلا شد.

از روز گذشته، قرنطینه و استراحت پزشکی این نماینده آغاز شده و حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت.

فاطمه رحمانی نماینده دیگر مردم مشهد و کلات در مجلس نیز چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.