ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم خبر داد و اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب این آزادراه، از محدوده علامه عسگری تا عوارضی، ترافیک به صورت سنگین گزارش شده است.
وی افزود: در مسیر مقابل یعنی جنوب به شمال، از عوارضی تا محدوده علامه عسگری، تردد به صورت روان انجام می شود و مشکل خاصی وجود ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره وضعیت دیگر معابر پیرامونی گفت: در محدوده صالح آباد و ورودی بهشت زهرا (س)، ترافیک به صورت نیمه سنگین اما روان جریان دارد.
به گفته وی، خوشبختانه پارکینگ های اطراف بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی وضعیت منظم و مطلوبی دارند و شهروندان می توانند با آرامش وسایل نقلیه خود را در این محل ها پارک کنند.
وی افزود: در مسیر مقابل یعنی جنوب به شمال، از عوارضی تا محدوده علامه عسگری، تردد به صورت روان انجام می شود و مشکل خاصی وجود ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره وضعیت دیگر معابر پیرامونی گفت: در محدوده صالح آباد و ورودی بهشت زهرا (س)، ترافیک به صورت نیمه سنگین اما روان جریان دارد.
به گفته وی، خوشبختانه پارکینگ های اطراف بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی وضعیت منظم و مطلوبی دارند و شهروندان می توانند با آرامش وسایل نقلیه خود را در این محل ها پارک کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.