هشدار کمیته انضباطی به باشگاه ها: هجمه به داوران ممنوع!
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن بیانیه کمیته انضباطی به شرح زیر است:
پیرو جلسه هم اندیشی داوران لیگ برتر با اعضای کمیته انضباطی و در راستای حفظ و صیانت از داوران و حیثیت و شئون جایگاه مقدس داوری بدین وسیله اعلام می شود که کمیته انضباطی به عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون از تمامی ظرفیت های قانونی به نحو حداکثر در مقابله با هرگونه هجمه و بدرفتاری به ویژه درباره اظهارات بعد از مسابقه نسبت به داوران و سایر مقامات رسمی مسابقات توسط باشگاه ها و منتسبین به آنها در تمامی لیگ ها و رده ها استفاده خواهد کرد. انتظار می رود باشگاه ها ضمن احترام به مقررات انضباطی و اهتمام در اجرا آنها همکاری لازم را به عمل آورند.
پیرو جلسه هم اندیشی داوران لیگ برتر با اعضای کمیته انضباطی و در راستای حفظ و صیانت از داوران و حیثیت و شئون جایگاه مقدس داوری بدین وسیله اعلام می شود که کمیته انضباطی به عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون از تمامی ظرفیت های قانونی به نحو حداکثر در مقابله با هرگونه هجمه و بدرفتاری به ویژه درباره اظهارات بعد از مسابقه نسبت به داوران و سایر مقامات رسمی مسابقات توسط باشگاه ها و منتسبین به آنها در تمامی لیگ ها و رده ها استفاده خواهد کرد. انتظار می رود باشگاه ها ضمن احترام به مقررات انضباطی و اهتمام در اجرا آنها همکاری لازم را به عمل آورند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «هشدار کمیته انضباطی به باشگاه ها: هجمه به داوران ممنوع!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.