سفر مدیران ارشد کشوری به شهرستان گرمی
به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در آستانه سفری مهم و ملی، شهرستان های گرمی و انگوت میزبان جمعی از مدیران ارشد کشور شدند.
در پی دعوت محمد خوش سیما، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان به همراه ۱۸ نفر از مدیران ارشد کشوری و معاونان وزارتخانه ها به این منطقه سفر کردند.
این سفر با هدف بررسی میدانی مسائل، ظرفیت ها و مطالبات منطقه و تسریع در روند تصمیم گیری و اجرای پروژه های مهم انجام می شود.
در پی دعوت محمد خوش سیما، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان به همراه ۱۸ نفر از مدیران ارشد کشوری و معاونان وزارتخانه ها به این منطقه سفر کردند.
این سفر با هدف بررسی میدانی مسائل، ظرفیت ها و مطالبات منطقه و تسریع در روند تصمیم گیری و اجرای پروژه های مهم انجام می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «سفر مدیران ارشد کشوری به شهرستان گرمی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.