سامری: مقابل نیروی زمینی به دو هدفی که داشتیم، رسیدیم



سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: مقابل نیروی زمینی دو هدف داشتیم که به هر دو رسیدیم و از عملکرد تیم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حماد سامری پس از برتری مقابل نیروی زمینی و صعود به یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما در این مسابقه دو هدف را دنبال می کردیم. یکی قرار گرفتن دوباره در کوران مسابقات و دوم بازی دادن به نفرات بومی و جوان تیم که به هر دو هدفمان رسیدیم. هرچند می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما در مجموع راضی هستم.

وی در مورد اینکه وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش چگونه است، عنوان کرد: تصمیم گرفتم در مورد داشته هایمان صحبت کنم. نفت ۵ بازیکن هم داشته باشد، سعی می کنیم همان تیم همیشگی باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد دور بعد گفت: قابل پیش بینی نیست، اما شانس بیشتر رویارویی با ذوب آهن است و باید ببینیم جدال قزوین و ذوب آهن چه می شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سامری: مقابل نیروی زمینی به دو هدفی که داشتیم، رسیدیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.