دانشگاه آزاد فاتح رقابتهای لیگ برتر ووشو



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو مردان، جام مدافعان سلامت و یادواره هشت سال دفاع مقدس، بعدازظهر امروز (پنج شنبه) با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم های دانشگاه آزاد و پاس ناجا با هم رقابت کردند که در پایان، دانشگاه آزاد ۹ بر ۴ پیروز شد و از عنوان قهرمانی اش که در دوره قبلی کسب کرده بود، دفاع کرد و باز هم بر سکوی نخست ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز هیئت ووشو بندر ماهشهر ۱۰ بر ۴ مقابل پارس جنوبی به برتری رسید و در مکان سوم قرار گرفت.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات صبح امروز برگزار شد که طی آن پاس ناجا ۱۰ بر ۴ از سد پارس جنوبی گذشت و دانشگاه آزاد ۱۱ بر ۳ سد مقابل تیم هیئت ووشو بندر ماهشهر پیروز شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «دانشگاه آزاد فاتح رقابتهای لیگ برتر ووشو» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.