پایان مسابقات دوی صحرانوردی کارگری خوزستان
ایسنا/خوزستان رقابت های دوی صحرانوردی کارگری خوزستان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.
رضا بوعذار، رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: اولین دوره مسابقات دوی صحرانوردی آقایان و بانوان استان (انتخابی تیم کارگری خوزستان) به مناسبت سالگرد درگذشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۸۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد.
وی بیان کرد: در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان، احمد چعب کرملا از کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) به قهرمانی رسید و محسن کیانی و سید اسماعیل موسوی هر دو از انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری ایذه به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان افزود: در بخش تیمی نیز کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، انجمن دو و میدانی هیات کارگری ایذه و انجمن دو و میدانی هیات کارگری ماهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برترین های بخش بانوان، عنوان کرد: سهیلا شاپوری از انجمن دو و میدانی هیات ایذه، مهتاب لیموچی از انجمن دو و میدانی هیات کارگری باغملک و الهام نادرزاده از انجمن دو و میدانی هیات ایذه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
بوعذار بیان کرد: در بخش تیمی نیز انجمن دو و میدانی هیات ایذه، انجمن دو و میدانی هیات باغملک و انجمن دو و میدانی هیات کارگری اهواز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: رده سنی بالای ۴۰ سال نیز تنها در بخش آقایان برگزار شد که محمد اسکندری از کشت و صنعت امام خمینی (ره)، اسد چراغی از انجمن دو و میدانی هیات ایذه و علیرضا ترابی نیا از انجمن دو و میدانی هیات ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز انجمن دو و میدانی هیات کارگری ماهشهر، انجمن دو و میدانی هیات کارگری ایذه و کشت و صنعت امام خمینی (ره) به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان عنوان کرد: عنوان ورزشکار اخلاق به عباس امیری کیا و پدیده مسابقات به گلناز آبشوری رسید. در پایان نیز با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باغملک، رئیس اداره ورزش و جوانان باغملک و رییس شورای شهر این شهرستان از نفرات و تیم های برتر با اهدای حکم، مدال و جام تقدیر شد.
انتهای پیام
رضا بوعذار، رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: اولین دوره مسابقات دوی صحرانوردی آقایان و بانوان استان (انتخابی تیم کارگری خوزستان) به مناسبت سالگرد درگذشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۸۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد.
وی بیان کرد: در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان، احمد چعب کرملا از کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) به قهرمانی رسید و محسن کیانی و سید اسماعیل موسوی هر دو از انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری ایذه به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان افزود: در بخش تیمی نیز کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، انجمن دو و میدانی هیات کارگری ایذه و انجمن دو و میدانی هیات کارگری ماهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برترین های بخش بانوان، عنوان کرد: سهیلا شاپوری از انجمن دو و میدانی هیات ایذه، مهتاب لیموچی از انجمن دو و میدانی هیات کارگری باغملک و الهام نادرزاده از انجمن دو و میدانی هیات ایذه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
بوعذار بیان کرد: در بخش تیمی نیز انجمن دو و میدانی هیات ایذه، انجمن دو و میدانی هیات باغملک و انجمن دو و میدانی هیات کارگری اهواز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: رده سنی بالای ۴۰ سال نیز تنها در بخش آقایان برگزار شد که محمد اسکندری از کشت و صنعت امام خمینی (ره)، اسد چراغی از انجمن دو و میدانی هیات ایذه و علیرضا ترابی نیا از انجمن دو و میدانی هیات ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز انجمن دو و میدانی هیات کارگری ماهشهر، انجمن دو و میدانی هیات کارگری ایذه و کشت و صنعت امام خمینی (ره) به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان عنوان کرد: عنوان ورزشکار اخلاق به عباس امیری کیا و پدیده مسابقات به گلناز آبشوری رسید. در پایان نیز با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باغملک، رئیس اداره ورزش و جوانان باغملک و رییس شورای شهر این شهرستان از نفرات و تیم های برتر با اهدای حکم، مدال و جام تقدیر شد.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پایان مسابقات دوی صحرانوردی کارگری خوزستان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.