دونده کردستانی مقام دوم ماده ۱۰۰ متر را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله نخست از سومین دوره مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی با شرکت ورزشکاران منتخب از استان های سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد.
در این رقابت ها که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد ۱۲۰ دونده به نمایندگی از استان های سراسر کشور حضور یافتند و شرکت کنندگان در مواد ۱۰۰، ۴۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش بانیزه، ۱۱۰ متر بامانع، ۱۰۰ متر بامانع و ۴۰۰ متر بامانع با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم کردستان با سه نماینده در نخستین مرحله رقابت های دوومیدانی لیگ طلایی کشور حضور یافت و توانست یک مقام دوم را بدست آورد.
در نتایج انفرادی ماده دو ۱۰۰ متر آریا بهرامی نماینده کردستان با ثبت زمان ۱۰٫۹۱ جایگاه دوم را کسب کرد، دونده استان قم با زمان ۱۰٫۸۱ اول شد و نماینده قزوین ۱۱٫۰۳ در جایگاه سوم قرار گرفت.
گفتنی است، سایه میرصادقی سرپرستی و مربیگری دوندگان کردستانی را در این مسابقات برعهده داشت.
در این رقابت ها که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد ۱۲۰ دونده به نمایندگی از استان های سراسر کشور حضور یافتند و شرکت کنندگان در مواد ۱۰۰، ۴۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش بانیزه، ۱۱۰ متر بامانع، ۱۰۰ متر بامانع و ۴۰۰ متر بامانع با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم کردستان با سه نماینده در نخستین مرحله رقابت های دوومیدانی لیگ طلایی کشور حضور یافت و توانست یک مقام دوم را بدست آورد.
در نتایج انفرادی ماده دو ۱۰۰ متر آریا بهرامی نماینده کردستان با ثبت زمان ۱۰٫۹۱ جایگاه دوم را کسب کرد، دونده استان قم با زمان ۱۰٫۸۱ اول شد و نماینده قزوین ۱۱٫۰۳ در جایگاه سوم قرار گرفت.
گفتنی است، سایه میرصادقی سرپرستی و مربیگری دوندگان کردستانی را در این مسابقات برعهده داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دونده کردستانی مقام دوم ماده ۱۰۰ متر را کسب کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.