حداقل انتظار شهدا از ما عمل به وظیفه سازمانی مان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: حداقل انتظار شهدا از ما این است که وظیفه سازمانی خود را به درستی انجام دهیم تا نزد آن ها شرمنده نشده و ارزش های دینی مان را ارتقاء ببخشیم.
به گزارش ایسنا، محمد حسین صومی در مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی در خصوص وظایف پزشکان بعد از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: باید مسیر جامعه را بر اساس رفتار حرفه ای خود ادامه دهیم.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان با تمام وجود در سیاه چاله های صدام از مرزهای اعتقادی خود دفاع کرده و سال های متوالی بر اعتقاد خود ایستادند.
وی درخصوص پزشکان رزمنده دوران دفاع مقدس، گفت: کسانی بودند که روزی بر روی صندلی های دانشگاه می نشستند و در انتظار پزشک شدن بودند، اما بعدها این صندلی ها را رها کرده و به جبهه ها رفتند.
انتهای پیام
به گزارش ایسنا، محمد حسین صومی در مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی در خصوص وظایف پزشکان بعد از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: باید مسیر جامعه را بر اساس رفتار حرفه ای خود ادامه دهیم.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان با تمام وجود در سیاه چاله های صدام از مرزهای اعتقادی خود دفاع کرده و سال های متوالی بر اعتقاد خود ایستادند.
وی درخصوص پزشکان رزمنده دوران دفاع مقدس، گفت: کسانی بودند که روزی بر روی صندلی های دانشگاه می نشستند و در انتظار پزشک شدن بودند، اما بعدها این صندلی ها را رها کرده و به جبهه ها رفتند.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حداقل انتظار شهدا از ما عمل به وظیفه سازمانی مان است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.