راه اندازی میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در مشهد
در آستانه هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مشهد شروع به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد، نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان بانک ها و دستگاه های تابعه این وزارتخانه در استان خراسان رضوی حضور داشته و آماده ملاقات چهره به چهره با مردم و پاسخگویی و درخواستهای مردمی هستند.
این میز به مدت ۲ روز در تاریخ های ۱۰ و ۱۱ فروردین از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال واقع در بلوار جانباز، خیابان اخوان ثالث تقاطع سجاد فعال خواهد بود.
انتهای پیام/
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد، نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان بانک ها و دستگاه های تابعه این وزارتخانه در استان خراسان رضوی حضور داشته و آماده ملاقات چهره به چهره با مردم و پاسخگویی و درخواستهای مردمی هستند.
این میز به مدت ۲ روز در تاریخ های ۱۰ و ۱۱ فروردین از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال واقع در بلوار جانباز، خیابان اخوان ثالث تقاطع سجاد فعال خواهد بود.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «راه اندازی میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در مشهد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.