ارسال دستگاه های توموتراپی به بیمارستان های اصفهان و کرمانشاه



رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از ارسال ۲ دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان در استان های کرمانشاه و اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی یوسفی، درباره جزئیات ارسال دستگاه های توموتراپی با اشاره به اینکه دستگاه های توموتراپی در درمان بیماران مبتلا به سرطان کاربرد دارند، افزود: دستگاه های توموتراپی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تهیه و با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توزیع شده است.



بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی گفت: یک دستگاه توموتراپی در بیمارستان سیدالشهدا اصفهان و دیگری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نصب می شود.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ارسال دستگاه های توموتراپی به بیمارستان های اصفهان و کرمانشاه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.