اعلام عزای عمومی به مناسبت سومین روز فقدان آیت الله ربانی از سوی استاندار خراسان جنوبی



ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با انتشار پیامی به مناسبت سومین روز فقدان آیت الله ربانی، عزای عمومی در استان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمد صادق معتمدیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام، ثلمة لا یسدها شی.

آیت الله ربانی مهمویی، عالم مجاهد، انقلابی نستوه و فقیه عالیقدر که عمر پر برکت خویش را در راه تبیین احکام الهی سپری کرد و همواره با رویی گشاده پناه همه شهروندان بود، ناباورانه به دیدار معبود شتافت .

این مجتهد گرانمایه از علما و مدرسین برجسته حوزه علمیه بود که در کسوت معلمی به تربیت و پرورش عالمان زیادی پرداخت و در این راه برای اشاعه شریعت محمدی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی در ردای قضاوت، امامت جمعه و جماعت، مشارکت در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی متعدد، منشأ خدمات فراوانی در استان بود.

نام، یاد و آموزه های آن عزیز، به جهت اخلاص در عمل، همواره بر تارک استان و در یاد خاطره مردم این دیار ماندگار خواهد ماند.

این ضایعه بزرگ را به مردم شریف استان به ویژه اهالی قدرشناس بیرجند و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، به مناسبت تجلیل از مقام این عالم عامل، امروز دوشنبه بیست و هفتم مردادماه، همزمان با سومین روز فقدان آن مرحوم در سراسر استان عزای عمومی اعلام می گردد.

همچنین به احترام درگذشت آیت الله ربانی، امروز از صبح تا ظهر بازار بیرجند تعطیل است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اعلام عزای عمومی به مناسبت سومین روز فقدان آیت الله ربانی از سوی استاندار خراسان جنوبی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.