محیطبانان نباید در پاسگاه ها تنها باشند
محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست درباره معضلاتی که کمبود نیروی محیطبان ایجاد کرده است توضیح داد: به علت کمبود نیروی انسانی در محیطبانی ، محیطبانان مجبور به تحمل شیفت های طولانی به صورت تنها در پاسگاه های محیطبانی هستند.
محبت خانی ادامه داد: پاسگاه هایی در مناطق صعب العبور وجود دارد که دچار کمبود امکانات اولیه هستند و تنهایی آنها و عدم دسترسی خانواده ممکن است مشکلاتی را برای خودشان و خانواده هایشان ایجاد کند .
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بر اساس بخشنامه ای که به تمام استان ها ابلاغ شده است، محیطبان ها نباید در پاسگاه های محیطبانی تنها باشند.
محبت خانی ادامه داد: پاسگاه هایی در مناطق صعب العبور وجود دارد که دچار کمبود امکانات اولیه هستند و تنهایی آنها و عدم دسترسی خانواده ممکن است مشکلاتی را برای خودشان و خانواده هایشان ایجاد کند .
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بر اساس بخشنامه ای که به تمام استان ها ابلاغ شده است، محیطبان ها نباید در پاسگاه های محیطبانی تنها باشند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «محیطبانان نباید در پاسگاه ها تنها باشند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.