تداوم شرجی در خوزستان



ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی تداوم افزایش رطوبت در برخی مناطق استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا اواخر هفته، جریانات جنوبی در برخی ساعات سبب افزایش رطوبت در مناطق ساحلی خواهد شد.

وی افزود: در این ایام روند کاهش یک تا دو درجه ای دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۴۰ و ایذه با ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۷ تا ۳۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تداوم شرجی در خوزستان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.