درخواست یک پرستار قمی از مردم برای ماندن در خانه



به گزارش خبرنگار مهر، یکی از پرستاران بیمارستان فرقانی قم با بیان اینکه در شرایط سختی هستیم، از مردم درخواست کرد روز ۱۳ فروردین در منازل خود بمانند تا سلامتی خود و خانواده شان حفظ شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «درخواست یک پرستار قمی از مردم برای ماندن در خانه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.