جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب نا امن می کنیم
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا اکبری امروز جمعه در عیادت از دو مأمور آسیب دیده یگان حفاظت منابع طبیعی رضوانشهر، اظهار کرد: محیط بانان سربازان خط مقدم حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی هستند.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با ضاربان این دو محیط بان، افزود: قاچاقچیان در تیررس مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اشاره به اهمیت و نقش محیط بانان و مأموران یگان حفاظت، بیان کرد: مشارکت مردم در کنار تلاش های مأموران یگان حفاظت در حراست از عرصه های جنگلی بسیار اهمیت دارد.
اکبری با تاکید بر اینکه دستگیری و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، گفت: جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب ناامن می کنیم.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این دو محیط بان، از این دو مأمور وظیفه شناس تقدیر و تجلیل کرد.
گفتنی است؛ دو محیط بان رضوان شهری هفته گذشته هنگام مأموریت در منطقه رودبار سرای شهرستان رضوان شهر مورد ضرب و شتم سه قاچاقچی که در حال قطع کردن درختان جنگلی بودند، قرار گرفتند.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با ضاربان این دو محیط بان، افزود: قاچاقچیان در تیررس مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اشاره به اهمیت و نقش محیط بانان و مأموران یگان حفاظت، بیان کرد: مشارکت مردم در کنار تلاش های مأموران یگان حفاظت در حراست از عرصه های جنگلی بسیار اهمیت دارد.
اکبری با تاکید بر اینکه دستگیری و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، گفت: جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب ناامن می کنیم.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این دو محیط بان، از این دو مأمور وظیفه شناس تقدیر و تجلیل کرد.
گفتنی است؛ دو محیط بان رضوان شهری هفته گذشته هنگام مأموریت در منطقه رودبار سرای شهرستان رضوان شهر مورد ضرب و شتم سه قاچاقچی که در حال قطع کردن درختان جنگلی بودند، قرار گرفتند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب نا امن می کنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.