اعتراف تلخ و تکان دهنده یک اصلاح طلب فراری
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هر وقت از حجم سیاه نمایی و شدت یاس آفرینی بی وقفه در فضای مجازی و کتمان موفقیت های کشور تعجب کردید، حتما این اعتراف تلخ و تکان دهنده اصلاح طلب فراری را چند بار بخوانید؛
اکبر گنجی در زمان حضور در ایران (به اذعان برخی هم طیفان اصلاح طلب) "افراطی و تندرو محسوب می شد و پس از وقوع فتنه سبز هم، در کنار سروش و کدیور و مهاجرانی و عبدالعلی بازرگان،به عضویت اتاق فکر آن در لندن درآمد. او اسفند دو سال قبل در کانال خود و درباره کارکرد شبکه رسانه ای غربگرا نوشت:
«ما کارمندان دولت های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.
وظیفه ما وحشت افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم … گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و … هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت های راست افراطی هستیم.
تلویزیون مال بن سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود او نیست … ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
اکبر گنجی در زمان حضور در ایران (به اذعان برخی هم طیفان اصلاح طلب) "افراطی و تندرو محسوب می شد و پس از وقوع فتنه سبز هم، در کنار سروش و کدیور و مهاجرانی و عبدالعلی بازرگان،به عضویت اتاق فکر آن در لندن درآمد. او اسفند دو سال قبل در کانال خود و درباره کارکرد شبکه رسانه ای غربگرا نوشت:
«ما کارمندان دولت های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.
وظیفه ما وحشت افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم … گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و … هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت های راست افراطی هستیم.
تلویزیون مال بن سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود او نیست … ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «اعتراف تلخ و تکان دهنده یک اصلاح طلب فراری» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.