اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال به مرخصی رفتند / کولاکوویچ ۲۹ مرداد به تهران بازمی گردد



به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل روسیه و عدم راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ از تورنمنت روسیه، شهر سن پترزبورگ را به مقصد استانبول و سپس تهران ترک کرد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال به همراه دستیارانش دراگان کوبیلسکی و دنیل میسیچ در فرودگاه سن پترزبورگ از جمع ملی پوشان جدا شدند و به مرخصی رفتند. کولاکوویچ و دستیارانش سه شنبه ۲۹ مرداد به تهران بازمی گردند.

ملی پوشان والیبال ساعت ۱:۴۰ بامداد سه شنبه وارد تهران خواهند شد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال به مرخصی رفتند#@! کولاکوویچ ۲۹ مرداد به تهران بازمی گردد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.