تیم لرستان قهرمان شد



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات قهرمانی کشور دوو میدانی، گرامیداشت هفته بسیج، با حضور ۱۲۹ ورزشکار مرد از صبح روز یکشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شد و در نهایت با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

بر این اساس تیم لرستان با ۲۷ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد و تیم های کرمان با ۲۶ امتیاز و کرمانشاه با ۲۵ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند. همچنین تیم کردستان کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تیم لرستان قهرمان شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.