رئیس مجلس قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو را تبریک گفت
طی پیامی؛
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی کسب عنوان قهرمانی توسط سانداکاران تیم ملی ووشو پیامی تبریک صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت های جهانی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان موجب شادی و مسرت گردید.
این دستاورد درخشان جهانی که بهترین نتیجه در طول تاریخ ورزش رزمی ووشو در کشورمان است، باردیگر جلوه ای از قدرت آفرینی جوانان این ملت رشید را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و مسئولان تیم، امیدوارم همواره شاهد درخشش جوانان کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم.
علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام/
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی کسب عنوان قهرمانی توسط سانداکاران تیم ملی ووشو پیامی تبریک صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت های جهانی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان موجب شادی و مسرت گردید.
این دستاورد درخشان جهانی که بهترین نتیجه در طول تاریخ ورزش رزمی ووشو در کشورمان است، باردیگر جلوه ای از قدرت آفرینی جوانان این ملت رشید را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و مسئولان تیم، امیدوارم همواره شاهد درخشش جوانان کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم.
علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «رئیس مجلس قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو را تبریک گفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.