رتبه علمی ۱۱ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی ارتقا یافت



به گزارش خبرگزاری مهر، در دویست و سی و چهارمین و دویست و سی و پنجمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علامه طباطبایی که با حضور شجاع احمدوند، رئیس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با ارتقای مرتبه علمی یک عضو هیئت علمی به استاد ممتازی و ۱۰ عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد.

در این جلسات، با ارتقای مرتبه علمی «سیدجلال دهقانی فیروزآبادی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی» به مرتبه استاد ممتازی و «موسی رحیمی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی»، «صدیقه پیری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی»، «هاشم پیری، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی»، «محمدرضا قاسمیان مقدم، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی»، «مهدی واحدی، عضو هیئت علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی»، «سیده فاطمه ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی»، «فاطمه پرهام، عضو هیئت دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی»، «فاطمه فلاح تفتی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی»، «سید جابر موسوی راد، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی»، «علی جلیلی شیشوان، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی» به مرتبه دانشیاری موافقت شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رتبه علمی ۱۱ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی ارتقا یافت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.