سالرنتینا در خطر اخراج از سری A



گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز سه شنبه گفت، اگر سالرنیتانا تا ۳۱ دسامبر مالک جدیدی پیدا نکند، از سری آ اخراج خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت، اگر سالرنیتانا تا ۳۱ دسامبر مالک جدیدی پیدا نکند، از سری آ اخراج خواهد شد.

تیم سالرنو برای اولین بار پس از ۲۳ سال فصل گذشته از سری B صعود کرد، اما مالک آن ها، کلودیو لوتیتو همزمان مالک تیم دیگری از سری آ به نام لاتزیو است.

مالکیت چندین تیم در یک لیگ خلاف قوانین سری آ است و فعلا امور باشگاه به یک معتمد واگذار شده است. با این حال، آن ها هنوز موفق نشده اند باشگاه را بفروشند و ۱۰ روز تا مهلت توافق شده باقی مانده است.

گراوینا پس از جلسه شورای اتحادیه فوتبال ایتالیا گفت: هنگامی که مهلت ۳۱ دسامبر فرا برسد، به هیچ وجه این زمان تمدید نمی شود و این تیم از رقابت ها کنار گذاشته می شود. اگر تا ۳۱ دسامبر هیچ پیشرفت جدیدی وجود نداشته باشد، سالرنتینا اخراج خواهد شد.

سالرنیتانا با ۸ امتیاز از ۱۸ بازی در انتهای لیگ قرار دارد و بازی روز سه شنبه مقابل اودینزه به دلیل ابتلای چند بازیکن به کرونا لغو شده است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سالرنتینا در خطر اخراج از سری A» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.