برگزاری مسابقه دل نوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» در مهریز



ایسنا/یزد مسابقه دلنوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» بین دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهرستان مهریز برگزار می شود.

«ابوالفضل ابویی» مسئول برگزاری این مسابقه در گفت وگو با ایسنا، ثبت احساسات و اندیشه های دانش آموزان، دانشجویان و مردم دارالولایه مهریز در مورد شهید سپهبد سلیمانی و الگو پذیری هرچه بیشتر آنان از این سردار دلها، از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی ادامه داد: دانش آموزان، دانشجویان و مردم مهریز می توانند تا دوازدهم بهمن ماه، دل نوشته های خود را به صورت دستی و حداقل در ۱۰سطر نوشته و با درج نام و نام خانوادگی، سن و شماره تلفن به اداره کتابخانه عمومی شهرستان مهریز تحویل دهند.

ابویی از برگزاری اختتامیه و رونمایی از دلنوشته های برتر این مسابقه در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی مصادف با ۲۲بهمن ماه خبر داد و گفت: ۱۵ دل نوشته ی برتر این مسابقه لوح سپاس و جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

این فعال فرهنگی در پایان نیز با اشاره به برگزاری این مسابقه با همکاری هیات روضه الشهدا و به همت اداره کتابخانه های عمومی و آموزش و پروش مهریز، یاداور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۳۸۵۷۹۲۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برگزاری مسابقه دل نوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» در مهریز» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.