وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تحت حفاظت شبانه روزی درآمد



وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی فاش کرد به دلیل تهدیدهای یهودیان اسرائیلی علیه او، تحت مراقبت شبانه روزی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی توییت کرد: من از صبح امروز به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته تحت مراقبت قرار گرفتم.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت: بعد از حمله شدیدم به جنایاتی که در حق خانواده های عرب انجام می شوند، امیدوار بودم زمانی فرا نرسد که از سوی شخصی تهدید شوم اما اینگونه نشد و من در معرض تهدید «مجرمان عرب» قرار ندارم بلکه با تهدید یهودیان اسرائیلی مواجه هستم.

بارلیو پس از آنکه اعلام کرد مساله خشونت شهرک نشین ها را با یک مسؤول ارشد آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار داده، خشم احزاب راستگرای رژیم صهیونیستی را برانگیخت و با موجی از انتقادها مواجه شد و او را متهم کردند، در حالی که اقدامات خشونت آمیز یاد شده توسط گروه اندکی از افراطی ها انجام می شوند، او این مساله را به کل جامعه اسرائیلی تعمیم داده است.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از اظهارات بارلیو انتقاد کرده و گفت: شهرک نشین های یهودا و السامره (کرانه باختری) چندین دهه است هر روز از «خشونت و تروریسم» در رنج هستند، «آنها سپر دفاعی همه ما هستند و باید در گفتار و رفتار آنها را تقویت و حمایت کنیم.»

بنت افزود: در هر جامعه ای عناصر حاشیه ای وجود دارند که باید با تمامی ابزارها و راهکارها با آنها مقابله شود اما نباید آنها را به کل جامعه تعمیم داد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تحت حفاظت شبانه روزی درآمد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.