بهسازی زیرساخت ها و راه های مواصلاتی «بخش بولی» ضروری است



به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بسطامی صبح امروز چهارشنبه در بازدید از زیرساخت ها و آخرین وضعیت راه های مواصلاتی بخش بولی با اشاره به خرابی های سیل اخیر در بخش بولی خواستار تسریع در روند بهسازی مسیرهای مواصلاتی بخش شد.

وی اظهار داشت: پل روستای سرچم دهارون که در اثر سیل اخیر خراب شد، تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بسطامی افزود: همچنین پل روستای قبله به سمت میرمکان بخش بولی هم تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و تردد روی آن میسر خواهد بود.

نماینده ایلام هم چنین از آسفالت مسیر سرچم لو- چشمه رمضان به طول ۵ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.

با تاکید نماینده ایلام و قول مساعد معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، حداکثر ظرف یک ماه آینده احداث خواهد شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بهسازی زیرساخت ها و راه های مواصلاتی «بخش بولی» ضروری است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.