با دستور استاندار ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه در روز یکشنبه تعطیل شد



به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف استان کرمانشاه می رساند، با توجه به تداوم بارش برف که امیدبخش و بویژه برای کشاورزان عزیز شادی آفرین است و همچنین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی استان و احتمال مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی و سختی تردد برای شهروندان، با دستور منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه، بمنظور حفظ ایمنی و رفاه حال هم استانی های عزیز، روز یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ علاوه بر همه مدارس، ادارات دولتی، دانشگاه ها و بانک های استان نیز تعطیل خواهند بود.

به شهروندان شریف استان توصیه می شود:

از سفرهای غیرضروری خودداری کنید.

در صورت نیاز ضروری به تردد، تجهیزات ایمنی مانند زنجیرچرخ، سوخت کافی و لباس گرم بهمراه داشته باشید.

از پارک کردن خودروها در حاشیه خیابان ها و زیر درختان سنگین شده از برف خودداری کنید.

از مصرف بی رویه گاز و برق برای کمک به تأمین پایدار انرژی در استان پرهیز کنید.

گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «با دستور استاندار ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه در روز یکشنبه تعطیل شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.