اولین جلسه کارگروه اخلاق در پژوهش دانشگاه خوارزمی برگزار شد



به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه کارگروه اخلاق در پژوهش در راستای اجرایی کردن موضوع ماده واحده «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی» تشکیل شد تا بر حسب وظایف تعیین شده موضوعات ارجاع شده را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

آیین نامه اجرایی این قانون به تصویب هیات وزیران رسیده و به دانشگاه ابلاغ شده است.

ریاست دانشگاه و معاونین آموزشی و پژوهشی اعضای حقوقی این کارگروه بوده و همچنین ۴ نفر از اعضای هیئت علمی صاحب نظر در امور پژوهشی و اخلاق در پژوهش، یک نفر نماینده جامعه علمی و یک هیئت علمی در رشته حقوق از اعضای این کارگروه هستند.

در این جلسه پیرامون نحوه انجام کار و بررسی شرح وظایف و موضوع های ارجاع شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اولین جلسه کارگروه اخلاق در پژوهش دانشگاه خوارزمی برگزار شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.