جشنواره نوروزی در خورموج برگزار شد
بوشهر- شهردار خورموج از برگزاری جشنواره نوروزی در این شهر خبر داد و گفت: به مناسبت ایام نوروز جشنواره نوروزی به مدت سه شب جنب میدان خالو حسین این شهر در حال برگزاری است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «جشنواره نوروزی در خورموج برگزار شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.