مدافع ذوب آهن لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد



به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود ابراهیم زاده، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر استقلال لنگ لنگان و با کمک سایر بازیکنان ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

این بازیکن در جریان بازی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل با این شرایط ورزشگاه را ترک کرد.

انتهای پیام/ا
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مدافع ذوب آهن لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.