وزیر علوم درگذشت استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی درگذشت دکتر جواد بهبودیان، استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر غلامی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندوهبار دکتر جواد بهبودیان، یکی از پیشکسوتان رشته آمار که تا آخرین لحظات عمر دست از فعالیت علمی برنداشته و همچنان با مجامع علمی و بخصوص گروه آموزشی آمار دانشگاه شیراز و انجمن آمار ایران همکاری داشتند، موجب تألم و تأثر اینجانب شد.

این ضایعه را به خانواده و معزا و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «وزیر علوم درگذشت استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.