احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی



به گزارش خبرنگار مهر، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک تهران گفت: دربند یکی از جاذبه های طبیعی و بسیار قدیمی گردشگری شمال تهران است که در پایان هر هفته بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند، لذا اجرای دروازه ای مناسب که از نگاه گردشگران به نوعی شناسه منطقه یک و محله قدیمی دربند به حساب می آید، بسیار مورد نیاز بود.

وی افزود: دروازه ورودی میدان دربند در حال احداث است و در حال حاضر در مرحله ابتدایی است و تا پایان سال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

افشاری اظهار کرد: در طراحی این دروازه ما از اساتید معماری دانشگاه شهید بهشتی کمک گرفته ایم و هدف ما از احداث این دروازه علاوه بر هویت بخشی به بافت سنتی این منطقه، ساماندهی تردد خودروها و افراد پیاده بود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.