پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت اسطورۀ دو و میدانی



به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دکتر قالیباف پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت اسطورۀ دو و میدانی ایران، آقای علی باغبان باشی را منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت قهرمان نامدار رشتۀ دو و میدانی، دارندۀ مدال در چندین دوره از مسابقات آسیایی و مشعل دار کاروان ورزشی ایران در این مسابقات جناب آقای علی باغبان باشی را به جامعۀ ورزشی ایران، مردم عزیز استان خراسان رضوی به ویژه اهالی شریف طرقبه و همچنین خانوادۀ معزز آن مرحوم تسلیت می گویم.

از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی»
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت اسطورۀ دو و میدانی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.