مانور مقابله با حریق و آلودگی در جزیره خارگ برگزار شد



سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مانور در راستای تمدید مجوزهای بهره برداری از اسکله های صادراتی بوده که با نظارت کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام پذیرفت.

وی افزود گفت: این افراد از زمان دقیق اعلام پیام اضطراری جهت شبیه سازی واقعی این شرایط اطلاعی نداشته و در زمان انجام مانور همه نفرات در کمترین زمان ممکن (هشت دقیقه) بدون اطلاع قبلی همه بر روی اسکله شرقی جهت شرکت در مانور حضور داشتند و این حضور نشانه آمادگی نیروها در شرایط اضطراری داشت.

رئیس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: این مانور توسط نیروهای مستقر در اسکله، عملیات دریایی، صادرات، ایمنی و حراست و۲ فروند یدکش آتشخوار و تجهیزات مقابله با آتش در اسکله شرقی انجام پذیرفت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مانور مقابله با حریق و آلودگی در جزیره خارگ برگزار شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.