بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر



ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود به صورت سرزده از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.

غلامعلی حیدری ششم آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان هاجر شهرکرد در جمع کادر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی توان کار موثری انجام داد، بلکه باید مسائل و مشکلات به صورت میدانی احصا شود و برای حل آن ها برنامه ریزی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک می کند، گفت: با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع کرونا دچار مشکلات فراوانی شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای مبارزه با کرونا با همدلی و انسجام کادر بهداشت و درمان و مسئولان را یاری کنند، امروز بحث واکسیناسیون باید در اولویت قرار بگیرد.

حیدری تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت تامین واکسن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، درخواست می شود در اولین فرصت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و سلامت خود و خانواده را از این طریق تضمین کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: مردم تا زمانی که بیماری کرونا کنترل نشده است، باید اجتماعات را به حداقل برسانند تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.