بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر
ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود به صورت سرزده از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.
غلامعلی حیدری ششم آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان هاجر شهرکرد در جمع کادر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی توان کار موثری انجام داد، بلکه باید مسائل و مشکلات به صورت میدانی احصا شود و برای حل آن ها برنامه ریزی کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک می کند، گفت: با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع کرونا دچار مشکلات فراوانی شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای مبارزه با کرونا با همدلی و انسجام کادر بهداشت و درمان و مسئولان را یاری کنند، امروز بحث واکسیناسیون باید در اولویت قرار بگیرد.
حیدری تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت تامین واکسن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، درخواست می شود در اولین فرصت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و سلامت خود و خانواده را از این طریق تضمین کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: مردم تا زمانی که بیماری کرونا کنترل نشده است، باید اجتماعات را به حداقل برسانند تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.
انتهای پیام
غلامعلی حیدری ششم آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان هاجر شهرکرد در جمع کادر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی توان کار موثری انجام داد، بلکه باید مسائل و مشکلات به صورت میدانی احصا شود و برای حل آن ها برنامه ریزی کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک می کند، گفت: با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع کرونا دچار مشکلات فراوانی شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای مبارزه با کرونا با همدلی و انسجام کادر بهداشت و درمان و مسئولان را یاری کنند، امروز بحث واکسیناسیون باید در اولویت قرار بگیرد.
حیدری تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت تامین واکسن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، درخواست می شود در اولین فرصت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و سلامت خود و خانواده را از این طریق تضمین کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: مردم تا زمانی که بیماری کرونا کنترل نشده است، باید اجتماعات را به حداقل برسانند تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.