«ایران، ای سرای امید» ؛ نقشی از صلح بر دیوارهای زخم خورده کوی نصر



به گزارش خبرگزاری مهر، محسن دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ تهران گفت: هم زمان با طرح ساماندهی و بازسازی ساختمان های آسیب دیده در جنگ ۱۲ روزه، طرح های فرهنگی و هنری با تأکید بر اهمیت تقویت همبستگی اجتماعی و روحیه وطن دوستی در بین شهروندان خصوصا نسل نوجوان اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا طرح آفرینش دیوارنگاره ای با عنوان «ایران، ای سرای امید» با حضور جمعی از دختران نوجوان و با مشارکت اداره امور زنان و خانواده منطقه ۲ در محله کوی نصر اجرا شد.

وی با بیان اینکه دیوارنگاره «ایران، ای سرای امید» با مضامینی همچون صلح، ایثار، وحدت ملی و امید به آینده ای روشن، پیام پایداری ملت ایران را فریاد می زند گفت: این اقدام فرهنگی در راستای استفاده از ظرفیت هنر شهری برای ارتقای هویت ملی و تقویت انسجام اجتماعی در میان شهروندان انجام شد.

شهردار ناحیه ۳ گفت: این دیوارنگاره، پاسخی فرهنگی و هنرمندانه از سوی نسل نو به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی است و حضور پرشور دختران نوجوان در خلق این اثر، جلوه ای از همبستگی ملی و عشق به میهن را به نمایش گذاشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی ««ایران، ای سرای امید» ؛ نقشی از صلح بر دیوارهای زخم خورده کوی نصر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.