عملیات گسترده سلامت نوروزی در شاهرود؛ ثبت ۲۰۳ جراحی و پذیرش ۴۶۷۲ بیمار



محمد حسن امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرا شده است، تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح از ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ لغایت ۵ فروردین ماه سال جاری چهار هزار و ۶۷۲ نفر به صورت سرپایی در شهرستان های شاهرود و میامی درمان شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۹۷۰ نفر نیز بستری شدند، افزود: در بیمارستان امام حسین (ع) دو هزار و ۱۷۲ نفر سرپایی خدمات دریافت کرده و و یک هزار و ۱۸۷بستری شدند همچنین در بیمارستان بهار یک هزار و ۸۴۳ خدمات سرپایی دریافت و ۷۰۹بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در بیمارستان امام رضا (ع) میامی از ۲۸ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه ۶۵۷ سرپایی خدمات دریافت کرده و ۷۴بستری شدند، گفت: در این بازه زمانی ۲۰۳ عمل جراحی نیز در شاهرود و میامی انجام و ۵۸ مورد تولد نیز ثبت شده است.

امامیان با بیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۱۷۶مورد MRI و ۱۱ مورد اندوسکوپی پنج مورد کونوسکوپی صورت گرفته است، گفت: دو مورد احیای موفق در بیمارستان امام حسین (ع) و سه مورد احیای موفق در بیمارستان بهار انجام شده است.

وی افزود: از ۲۸ اسفند ماه سال قبل تا پنجم فروردین ماه امسال همچنین در بیمارستان امام حسین (ع) ۱۰ مورد فوتی شامل هشت مورد تصادفی و دو مورد غیرتصادفی و در بیمارستان بهار چهار مورد فوتی تصادفی و هفت مورد غیرتصادفی به ثبت رسیده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «عملیات گسترده سلامت نوروزی در شاهرود؛ ثبت ۲۰۳ جراحی و پذیرش ۴۶۷۲ بیمار» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.