نجات گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک دیّر



به گزارش مشرق، عباس ریزیان افزود:طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مبنی بر سقوط یک گردشگر از کوه های گنبد نمک در مسیر سخت و دشوار، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاشک به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد:نجات گران بعد از پیمودن مسیر سه کیلومتری موفق به نجات خانم ۴۵ ساله گردشگر تهرانی شدند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نجات گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک دیّر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.