تعداد کرونایی های النصر عربستان به ۹ نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه النصر عربستان در خبری مدعی شد که ۹ نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
بر این اساس فراس البریکان، عبدالرحمن العبید، برد جونز، اسامه الخلف، عبدالعزیز العلاوی، عبدالله الفشعمی بازیکنان النصر هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
۳ عضو کادر فنی النصر هم به این ویروس مبتلا شده اند تا تعداد کرونایی های این تیم عربستانی به ۹ نفر برسد.
النصر فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران مقابل فولاد به میدان می رود.
انتهای پیام/
بر این اساس فراس البریکان، عبدالرحمن العبید، برد جونز، اسامه الخلف، عبدالعزیز العلاوی، عبدالله الفشعمی بازیکنان النصر هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
۳ عضو کادر فنی النصر هم به این ویروس مبتلا شده اند تا تعداد کرونایی های این تیم عربستانی به ۹ نفر برسد.
النصر فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران مقابل فولاد به میدان می رود.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تعداد کرونایی های النصر عربستان به ۹ نفر رسید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.