طرف های مذاکره بدانند خطای اسرائیل یعنی خطای آمریکا!
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت:
خطای اسقاطیل یعنی خطای عمریکا!
طرفهای مذاکره وین بدونن هر حمله آشکار نظامی به تاسیسات حیاتی ایران مساوی با مرگ برجام و پایان مذاکرات و خروج از معاهده بی خاصیت NPT یه!
ما هیچ موجودیت مستقلی برای این رژیم جعلی قائل نیستیم!
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
خطای اسقاطیل یعنی خطای عمریکا!
طرفهای مذاکره وین بدونن هر حمله آشکار نظامی به تاسیسات حیاتی ایران مساوی با مرگ برجام و پایان مذاکرات و خروج از معاهده بی خاصیت NPT یه!
ما هیچ موجودیت مستقلی برای این رژیم جعلی قائل نیستیم!
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «طرف های مذاکره بدانند خطای اسرائیل یعنی خطای آمریکا!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.