طرف های مذاکره بدانند خطای اسرائیل یعنی خطای آمریکا!



به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت:

خطای اسقاطیل یعنی خطای عمریکا!

طرفهای مذاکره وین بدونن هر حمله آشکار نظامی به تاسیسات حیاتی ایران مساوی با مرگ برجام و پایان مذاکرات و خروج از معاهده بی خاصیت NPT یه!

ما هیچ موجودیت مستقلی برای این رژیم جعلی قائل نیستیم!

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «طرف های مذاکره بدانند خطای اسرائیل یعنی خطای آمریکا!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.