معزی: «به زیر کشیدن رئیس جمهور» رفتاری کاملا عادی است!
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به پخش شبنامه علیه رئیس جمهور در توییتر نوشت: احساس وظیفه برای «به زیرکشیدن رییس جمهور»، شب نامه پراکنی و راه اندازی جنگ روانی با کلیدواژه نظرسنجی ، رفتاری کاملا عادی است.
به گزارش ایسنا، متن توییت علیرضا معزی به شرح زیر است:
سخن گفتن رییس جمهور از شفافیت و مبارزه فراگیر با فساد، رفتاری انتخاباتی است، اما دوباره برافراشتن پلاکاردهای استخر فرح، احساس وظیفه برای «به زیرکشیدن رییس جمهور»، شب نامه پراکنی و راه اندازی جنگ روانی با کلیدواژه نظرسنجی ، رفتاری کاملا عادی است برای اهدافی کاملا عادی!
انتهای پیام
به گزارش ایسنا، متن توییت علیرضا معزی به شرح زیر است:
سخن گفتن رییس جمهور از شفافیت و مبارزه فراگیر با فساد، رفتاری انتخاباتی است، اما دوباره برافراشتن پلاکاردهای استخر فرح، احساس وظیفه برای «به زیرکشیدن رییس جمهور»، شب نامه پراکنی و راه اندازی جنگ روانی با کلیدواژه نظرسنجی ، رفتاری کاملا عادی است برای اهدافی کاملا عادی!
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «معزی: «به زیر کشیدن رئیس جمهور» رفتاری کاملا عادی است!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.