ارتش آماده رویارویی با هرگونه تجاوز به لبنان است
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از MTV، «موریس سلیم» وزیر دفاع دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با همتای ایتالیایی خود تاکید کرد: تشدید تنش ها در جنوب لبنان تهدیدی برای ثبات این کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد که تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان تهدید مستقیمی علیه امنیت و ثبات این کشور به شمار می رود.
سلیم بیان کرد: لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت پایبند است. ارتش این کشور همواره آماده همکاری با نیروهای یونیفل و اتخاذ اقدامات لازم برای تأمین امنیت و ثبات جنوب این کشور بوده است.
وی اضافه کرد: ارتش لبنان همواره آماده مقابله با هرگونه تجاوز علیه این کشور است.
این در حالیست که وزارت خارجه لبنان نیز از تصمیم خود برای ارائه شکوائیه علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت خبر داده است.
وی ادامه داد که تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان تهدید مستقیمی علیه امنیت و ثبات این کشور به شمار می رود.
سلیم بیان کرد: لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت پایبند است. ارتش این کشور همواره آماده همکاری با نیروهای یونیفل و اتخاذ اقدامات لازم برای تأمین امنیت و ثبات جنوب این کشور بوده است.
وی اضافه کرد: ارتش لبنان همواره آماده مقابله با هرگونه تجاوز علیه این کشور است.
این در حالیست که وزارت خارجه لبنان نیز از تصمیم خود برای ارائه شکوائیه علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت خبر داده است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ارتش آماده رویارویی با هرگونه تجاوز به لبنان است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.