برداشت محصول کلزا در اندیمشک آغاز شد



سید هدایت الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: سیلاب فروردین ماه به بخشی از اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک بر اثر طغیان رودخانه های دز، کرخه و بالارود آسیب و خساراتی وارد آورد.

وی با اشاره به تلف شدن ۴۵۰ رأس دام در اندیمشک، افزود: ۸ دستگاه پمپاژ آب به اراضی کشاورزی اندیمشک نیز با خسارت ۱۰۰ درصدی در سیلاب اخیر روبرو شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه ۲۵ میلیارد تومان به اراضی کشاورزی اندیمشک در سیلاب فروردین ماه خسارت وارد شده، تصریح کرد: برداشت محصول کلزای دیم و آبی از مزارع شهرستان اندیمشک آغاز شد.

موسوی از برداشت بیش از ۳ هزار تن دانه روغنی کلزا در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی برداشت محصول کلزا نسبت به سال گذشته در اندیمشک انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۷۵ هزار نفر از شهروندان اندیمشک از طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش می کند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برداشت محصول کلزا در اندیمشک آغاز شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.