وزرای بهداشت و گردشگری به کمیسیون بهداشت مجلس می روند



به گزارش خبرگزاری مهر، دستور کار هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه:

دعوت از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پاسخگویی به سوال سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد

استماع گزارش محسنی بندپی، رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی

استماع گزارش فدراسیون اقتصاد سلامت در مورد حوزه فعالیت ها و برنامه های سال جاری

ادامه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح دارویار و بدهی های سازمان های بیمه گر به صنعت و داروخانه ها در کمیته دارو و غذا

دوشنبه:

ادامه بررسی مسائل حوزه بهزیستی و توانبخشی در کمیته بهزیستی و توانبخشی

دعوت از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

سه شنبه:

ادامه بررسی آخرین وضعیت اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاونان بهداشت، درمان و توسعه و مدیریت منابع وزارتخانه و مسئولان سازمان برنامه و بودجه
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «وزرای بهداشت و گردشگری به کمیسیون بهداشت مجلس می روند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.