دختر دونده ایران در ۱۵۰۰ متر دوومیدانی آسیا نایب‌قهرمان شد



کد خبر: ۷۷۵۳۲۸ | ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ ۱۶:۵۱:۴۱

بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از امروز (پنجشنبه، هفتم خرداد) آغاز شد و مریم احمدی، دونده ایران در ماده ۱۵۰۰ متر امروز به رقابت با حریفان خود پرداخت که در نهایت موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش ایسنا، او با ثبت زمان ۴:۳۳٫۳۵ دقیقه به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و پس از دونده سریلانکایی به مدال نقره رسید.

امیررضا آهنین مرام، دیگر نماینده ایران هم در جریان رقابت ماده پرتاب چکش، رکورد ۵۹٫۹۳ متر را ثبت کرد و نهم شد.

حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیررضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمد صالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ مترهانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر۶ ملی پوش تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها هستند.

اسفندیار موسوی، حسن صمیمی (مربی)، لیلا مرادی (سرپرست بانوان) و مهدی جلودارزاده نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به هنگ کنگ هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «دختر دونده ایران در ۱۵۰۰ متر دوومیدانی آسیا نایب قهرمان شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.