۲۱۵ نفر در خوزستان برای انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کردند



به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی شامگاه دوشنبه در گفتگویی رسانه ای افزود: از روز بیست و یکم دی ماه ثبت نام از داوطلبان هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی و به مدت هفت روز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۱۵ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان شرکت کرده اند، بیان کرد: تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به نشانی keshvar. moi. ir و با استفاده از رایانه های شخصی، تبلت و یا کافی نت ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به تشکیل هیأت های اجرایی خاطر نشان کرد: با حضور ۱۰۰ نفر از معتمدان هر شهر به صورت رأی گیری هشت نفر برای تشکیل هیأت های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر انتخاب شدند که ریاست این هیأت ها را فرمانداران شهرستان ها بر عهده دارند.

نجاتی گفت: انتخابات سال آینده که در یازدهم اردیبهشت برگزار می شود به صورت تمام الکترونیک انجام خواهد شد که ضمن افزایش ضریب امنیت انتخابات موجب تسریع در اعلام نتایج رأی گیری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از ۱۹ دی ماه ثبت نام در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان آغاز شده است، گفت: تاکنون هشت نفر برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۲۱۵ نفر در خوزستان برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.